DAS Wildkogel

Het begin van een succesverhaal!

Das Wildkogel was het eerste resort van Landberg. En we hebben er direct een nieuwe standaard mee gezet: toplocatie, topappartementen, topvoorzieningen en topservice. Het begin van een succesverhaal. Het complete resort, pal aan de skilift van Bramberg, werd binnen twee jaar geheel opgeleverd en uitverkocht, heeft een uitstekende bezettingsgraad met dito verhuuropbrengsten en een ongekende waardering van de gasten. De foto’s spreken voor zich!

Bekijk ook ons project Das Bramberg

Ervaar zélf onze kwaliteit in Das Wildkogel of Das Bramberg

De beste referentie voor de kwaliteit die u mag verwachten van Das Neukirchen zijn de reeds ontwikkelde resorts Das Wildkogel en Das Bramberg. Die zijn immers ontwikkeld volgens dezelfde succesformule. We nodigen u daarom van harte uit om tegen gereduceerd tarief te verblijven in een van deze resorts. U kunt dan zélf de luxe en kwaliteit ervaren. Neem contact met ons op voor een aantrekkelijke persoonlijke aanbieding, dan kunnen we meteen een afspraak maken voor een bezoek aan de bouwlocatie van Das Neukirchen.