Das Bramberg

Een succesvol vervolg!

Het grote succes van DAS Wildkogel vroeg om een vervolg. En dat is er gekomen: DAS Bramberg. Ook dit resort werd in recordtijd opgeleverd én geheel uitverkocht, en beleeft sinds de opening een uitstekende start met dito bezettingsgraad. Het succes is te danken aan de focus op luxe en kwaliteit – zonder compromissen! – en aan het unieke concept van exclusieve appartementen met de service en het comfort van een klasse-hotel.

Bekijk ook ons project Das Wildkogel

Ervaar zélf onze kwaliteit in Das Wildkogel of Das Bramberg

De beste referentie voor de kwaliteit die u mag verwachten van Das Neukirchen zijn de reeds ontwikkelde resorts Das Wildkogel en Das Bramberg. Die zijn immers ontwikkeld volgens dezelfde succesformule. We nodigen u daarom van harte uit om tegen gereduceerd tarief te verblijven in een van deze resorts. U kunt dan zélf de luxe en kwaliteit ervaren. Neem contact met ons op voor een aantrekkelijke persoonlijke aanbieding, dan kunnen we meteen een afspraak maken voor een bezoek aan de bouwlocatie van Das Neukirchen.