De belegging

Zorgeloos genieten. Zorgeloos investeren.

Met uw investering in een luxe Landbergappartement slaat u twee vliegen in één klap: onvergelijkelijke, persoonlijke vakantiemomenten en uitstekende rendementsverwachtingen.

uw emotionele rendement
In al onze appartementen, penthouses en chalets gaan wij voor luxe. Volop ruimte en comfort, in een traditionele bouwstijl. Onze resorts zijn ontworpen als dorpjes, waar u beschikt over uitstekende faciliteiten zoals exclusieve wellness. Bovendien kunt u bij de receptie terecht voor een uitgebreid aanbod aan extra services.

Bekijk onze referentie resorts

Uw financiële rendement!
Met uw Landberg-vakantiewoning heeft u niet alleen een heerlijk comfortabel tweede huis voor eigen gebruik, maar ook een bron van inkomsten. Met uw woning realiseert u immers een aantrekkelijk rendement uit verhuur. Er is het hele jaar door vraag naar de appartementen op onze resorts en daarom zijn we ook 365 dagen per jaar geopend.

Met onze professionele verhuurservice realiseren we een bijzonder hoge bezettingsgraad. Dat hebben we bewezen bij onze resorts DAS WILDKOGEL en DAS BRAMBERG. En dat zullen we ook doen bij DAS NEUKIRCHEN. Niet voor niets zijn we marktleider op het gebied van luxe vakantiewoningen in de Oberpinzgau.

De financiering

Veilig. Gegarandeerd. Belastingvrij.

In Oostenrijk profiteert u met de aankoop van een vakantiewoning van interessante belasting- voordelen. Als buitenlandse koper krijgt u een gedeelte van de geïnvesteerde btw terug. Samen met het gerenommeerde notariskantoor waarmee we samenwerken ondersteunen wij u bij alle juridische en notariële formaliteiten.

Vraag de brochure aan

Wij begeleiden u vanaf het begin bij de aankoop van uw vakantiewoning. Samen met onze partnerbank staan wij u in elke fase terzijde:

• Uw persoonlijke financieringsplanning
  • Financiering tot 60% van de koopsom
  • Vaste of variabele rente
  • Rente is aftrekbaar van de huuropbrengsten
  • Bemiddeling zonder commissie
  • Aantrekkelijke belastingvoordelen
  • In Oostenrijk profiteert u met de aankoop van een vakantiewoning van interessante belastingvoordelen.

Verhuur & Management

Wij ontzorgen u volledig!

Volledige service voor eigenaren:

• Marketing via alle commerciële kanalen
  • Verhuur van uw vakantiewoning
  • Afgeschermd online eigenarenportaal
  • Overdracht en eindcontrole
  • Schoonmaak
  • Afrekening
  • Beheer en onderhoud

Voor DAS NEUKIRCHEN geldt een verhuurverplichting. Landberg Alpine Holidays draagt zorgt voor alles wat met de verhuur en het beheer van uw appartement te maken heeft. We doen dat volgens een beproefd concept dat z’n succes bewezen heeft met de andere Wildkogel Resorts.

Dit houdt in dat wij u volledig ontzorgen. Van de ontvangst en begeleiding van de gasten tot en met de financiële afhandeling, van de marketing en promotie tot en met de reiniging en het onderhoud. We regelen alles, tot in de puntjes en met persoonlijke aandacht: zo garanderen wij het hoge niveau, de kwaliteit en de hotelbeleving waar de Wildkogel Resorts bekend om staan.

Landberg Alpine Holidays

Trendsetter en marktleider in de Oberpinzgau

Landberg Alpine Holidays, verantwoordelijk voor de verhuur en het beheer, is toonaangevend op het gebied van exploitatie van luxeresorts in de Oberpinzgau. Sterker nog: we zijn marktleider op het gebied van luxe vakantiewoningen. We kennen de specifieke uitdagingen in het hogere segment.

We weten wat deze veeleisende doelgroep wenst. En hebben de ervaring om aan die wensen te voldoen. Zo zorgen we voor tevreden gasten. Gasten die terugkomen en zorgen voor goede verhuurresultaten.